Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 besøke mine venner, venner som jeg bl.a bare får treffe nå i ferien, sammen med vår sønn. Ville jo selv ha han med og treffe de. Disse vennene mine har IKKE han kontakt med
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Hæ?! Kan ikke dine venner få ha sine egne venner - deriblandt din eks? Alt man skal sutre over - så barnslig.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Men han er IKKE venn med disse vennene mine, det er det.... Han syns da det va greit at han og vår sønn skulle møte de istedet for meg og vår sønn. Nå i ferien hvor det er eneste mulighet å treffe disse vennene.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Men snakker du ikke md de menneskene det gjelder da? Er det et hovedpoeng at sønnen din møter dem, de vil vel hovedsakelig møte deg? Dra når sønnen er hos far, da?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Jo , jeg har jo kontakt med de, er jo Mine venner, og derfor sa jeg til far at den 3. uka av ferien skulle....... være her så da skulle vi møtes og da med barna... "Da kan jo bare jeg stikke innom" ?????? For at?? Det er mine venner som Jeg har kontakt med... Og en eks. som lager helvete og slenger dritt ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå