Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 jeg skrev for litt siden et innlegg om en merkelig kvalme som jeg har hatt i ca en uke nå, det er skikkelig sånn gravid-kvalme. i tillegg har det hendt to ganger siste tiden at jeg har fått en mindre blødning, svært svært lite blod som kommer. lurer veldig på hva dette er siden jeg går på p-piller og fullammer min sønn på bare fire mnd. tror ikke jeg er gravid.er det virkelig ingen andre som har opplevd dette? jeg tror nemlig jeg har opplevd dette før uten å være gravid, da datteren min var ca 8-9 mnd gammel.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Skal man amme på piller ?? Kvalme kan komme av utrolig mye, alt fra hormonforstyrrelser, pms, galleproblemer til forhøyet bilirubin + en masse til... Er du bekymret: LEGE !!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Du har to valg! 1) ta en grav.test 2) få deg en legetime eller det kan være en tredje mulighet....at mensen blir litt rar sidden du fullammer og går på p-piller - noe jeg tror er mest sannsynlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå