Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Vi venter en jente og tenker å kalle henne Karli. Liker navnet så godt, men i dag sa naboen at det kanskje ble litt rart siden vi heter Hagen til etternavn. Hva synes dere? Vi liker Karli begge to og var fast bestemt på at hun skal hete det
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Hehehe....sorry, men klarer ikke ta deg seriøst :-D
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Tror deg ikke. Syns Karli er et pent navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå