Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 ...din søster el beste venninne var gift og hadde barn med en fyr som viste seg å være utro. Faktisk så utro at han til slutt flyttet ut, ble sammen med en av kvinnene han bedrog henne med, fikk barn og levde i nyfamilie med henne i flere år; og var helgepappa til hennes barn som dermed fikk stemor og halvsøsken hjemme hos pappa. Så kom det et tiddspunkt da mannen begynte å si at han ikke var fornøyd med nyfamilielivet heller, og din søster/venninne tok ham tilbake. Så måtte hun være stemor for hans "nye" barn i helgene. Hva tenker du om at hun tar ham tilbake etter 5 år? Hva tenker du om konsekvensene for hennes barn? Kan hun stole på en sånn fyr? Og hva råder du henne til?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Jeg tenker at hun må være rimelig ubrukelig som ikke har klart å finne seg noe bedre iløpet av de 5 årene
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Hun har dårlig selvtillit mht menn, det er sant. Det har visst vært noe helt flyktig og kort et par ganger på de årene. HI
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 At hun får stå for de valgene hun selv tar. Konsekvensene for hennes barn? de er vel like mye hans som hennes og de er vel sammen om evt. konsekvenser?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Konsekvensene for barna: at far flytter inn og ut kan gjøre dem utrygge, var det jeg mente, f eks hvis det ikke går 2.gangen heller. Det kan jo være fatalt. Og siden han ikke ser ut til å være den ansvarsfulle blant dem, så er det jo hun som må velge om hun tar ham inn eller ikke. See? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå