Gå til innhold

hva synes dere om Katitzi


Anbefalte innlegg

Skrevet

ei jente som het det på barnetv for maaaange år siden. synes det er litt søtt, men er det for spesielt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på om du er norsk eller rom, det

Skrevet

Trodde det var snakk om en ny japansk bil som var kommet på markedet.

 

Er Katitzi et jentenavn??

Skrevet

Katitzi var en sigøynerjente.. hehe..romenske navn er kanskje litt belastet i disse dager?

 

Personlig synes jeg ikke det er et pent navn. Det var jo ikke engang sigøynerjentas ordentlige navn. Bare et kallenavn

Skrevet

Katitzi het egentlig Katarina... Og ja, Katarina går an

Skrevet

Et navn som inneholder "titz" eller noe som uttales på den måten, er ikke fint!

Skrevet

Tenker "Sommeren med Katitzi", boka jeg leste i barndommen.

 

Du har ikke tenkt å bare kalle henne Kari?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...