Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Jeg, datteren og veninnen min var på noen dagers ferie for noen dager siden.. Var en del bilkjøring, og når vi kom til hytta, så var datteren min redd ulike ting.. Var og veldig mye folk nesten hele tiden.. Nå når vi har komt hjem, syns jeg hun virker så rar.. Når hun er trøtt, så smiler hun bare så vidt til meg, mens hun smiler kjempemye til alle andre.. Hun er og trøttere enn vanlig, dagsovingen er helt merkelig.. Hun sover bare en gang om dagen, og alt er egentlig bare rot.. Hun er seg selv lik på dagen, men absolutt ikke utenom.. Hva tror dere det er?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Hæ?? (kanskje hun er like usammenhengende som sin mor?)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Kanskje ferie er morsommere for voksne enn for barn, hvis det innebærer lang reise og alt for mange mennesker å foholde seg til. Sliten kanskje?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 om rutiner blir rota til, og det i tillegg er mye mas på en slik tur, så kan det ta noen dager å få retta opp og er du bekymret går du til en lege som faktisk kan undersøke jenta istedet for å bruke tid på å skrive innlegg på intrenett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå