Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Carosandra?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av guttenavnet Carosander.

Er dette fint jentenavn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt for poppis Spesielt må det være. Hva med... Carosandria?

Skrevet

HAHAHA!!!!!!!

Carosandrine er også et alternativ, for Carosandria er brukt en del...

Skrevet

Huff!

 

Dette blir garantert denne generasjonens harrynavn...

Skrevet

Det er om mulig det styggeste navnet jeg har hørt noensinne.

Skrevet

Like fint som Heidigunn, Bernhardabjørg , og Aleksanderline :)

Skrevet

Hva med Christellsandra?

Skrevet

Neinei, Chrishelle! :P

Skrevet

Hørtes litt ut som en playmo-figur.. Litt sært! Men smak og behag!

Skrevet

Carosandra, Carosandrine... jeg ler så jeg tisser ut nysofaen! :D

Skrevet

Høres ut som at noen ikke har klart å bestemme mellom Caroline og Sandra, og smeller til med en utrolig fæl miks av begge navnene.

Skrevet

Snakker vi om bildeler?

Skrevet

til en hund kanskje, men ville aldri kallt ungen min for det..

Skrevet

Er det nokon som heiter det?

Altså, er det verkeleg eit navn?

Skrevet

ja ja jeg ville ikke ha vurdert det

Skrevet

hadde ikke hatt guts til å kallt hunden min det engang

Skrevet

Tror det er en ny campingvogn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...