Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Inspirert av guttenavnet Carosander. Er dette fint jentenavn?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Litt for poppis Spesielt må det være. Hva med... Carosandria?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 HAHAHA!!!!!!! Carosandrine er også et alternativ, for Carosandria er brukt en del...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Huff! Dette blir garantert denne generasjonens harrynavn...
Jenny251210 Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Det er om mulig det styggeste navnet jeg har hørt noensinne.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Like fint som Heidigunn, Bernhardabjørg , og Aleksanderline
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Hørtes litt ut som en playmo-figur.. Litt sært! Men smak og behag!
Tigerpote Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Carosandra, Carosandrine... jeg ler så jeg tisser ut nysofaen!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #11 Skrevet 9. juli 2010 Høres ut som at noen ikke har klart å bestemme mellom Caroline og Sandra, og smeller til med en utrolig fæl miks av begge navnene.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 til en hund kanskje, men ville aldri kallt ungen min for det..
trollmamma Skrevet 9. juli 2010 #14 Skrevet 9. juli 2010 Er det nokon som heiter det? Altså, er det verkeleg eit navn?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #17 Skrevet 9. juli 2010 hadde ikke hatt guts til å kallt hunden min det engang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå