Gå til innhold

Når har dere vært til 1. legekontroll?


lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Når har dere vært eller skal dere til legen til 1. kontroll.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal til tirsdagen, i følge meg selv er jeg da rundt 10 uker =) testet posetiv for 3 dager siden =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki jeg har helt glemt fra sist når det var, men trodde det var rundt 12 uker. Så da kan jeg kanskje ringe å bestille time snart, får sikkert ikke før etter sommeren nå.

 

Takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på første kontroll når jeg er 11+6 uker på vei:) Men har vert på ul p.g.a blødning, og sett lille spiren med bankende hjerte. Sprellet til og med litt til mamma♥♥♥.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel hos jordmor i uke 3 allerede. :) Var koselig og betryggende. Nå GLEDER jeg meg til ultralyd i september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest at det er vanlig å gå til kontroll mellom uke 8-12. Jeg er i uke 7+6 nå og legen vil ikke ha meg inn før uke 12, de sier på legekontoret at det ikke er vits å komme før. Flere venner av meg har sagt jeg bør vente lengst mulig og de sier også at det ikke er "vits" å gå før i uke 12, da det er først da en kan se mest :) Men det er lenge å vente 1 mnd til.. sukk.

Jeg leste også at det var viktig å ha med seg helsekort for gravide på ferie til utlandet og vi drar da jeg er i uke 11.. spurte legekontoret om dette og de sa jeg måtte komme når jeg kom hjem fra ferie å få det, for så lenge jeg ikke var i uke 12 så regnte de det ikke for å være noe ennå. :/ rart?-eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig bestilt time. Fikk etter legen kom hjem fra ferie, så ble 17 aug. Er vel 13 uker da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...