Gå til innhold

Årrh, så frustrerenede å slanke seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har satt meg et mål. Mangler 1/2 kg. igjen selv om det nok burde være litt til. Nå har vekten stått bom i to uker. Jeg trene minst tre ganger i uken og tenker nøye gjennom hva jeg spiser. Spiser ikke snop og chips heller. Denne uka tenkte jeg å virkelig stå på for å få av det siste. Har trent hver dag og spiser ikke mer enn jeg må, men vekta rikker seg ikke. Synes ikke jeg fortjener dette:( Sånn, måtte bare få syte litt siden jeg er så dritt lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veier du mye nå da??

Skrevet

Er ikke syltynn, ganske normal egentlig. veier 51,5, men er liten - 156. Ønsket er 50 men er fornøyd med 51.

Skrevet

du har ikke tenkt på at bare beinrangle ditt veier sikkert 51 kilo, er vel ikke mere å ta av... sorry, men ingen sympati å hente her, du er desidert tynnere enn alle jeg kjenner, å jeg kjenner en del sjikkelig tynne oxo!!!

tror du har noen form for spiseforstyrrelse virker det som !!!

skaff deg hjelp...

Skrevet

Er ikke bekymret for det og ingen andre rundt meg heller. Vet jeg ikke er tykk altså. Ikke vil jeg under 50 heller selv om jeg ser her inne at det er mange som er det med min høyde. Min trivselvekt re 50-51, men jo nermest umulig. Lever ikke som beskrevet ovenfor til vanlig, tenkte bare jeg ville ta et skippertak til sommeren.

Skrevet

tvile på den ene kiloen du sliter med å få bort sitter som ett traktor dekk rundt magen... så du kan sikkert gå sommeren i møte med et smil i stede for å kaste bort energi på å irritere dg over 1 forbanna kilo liksom..

det er flere som sliter med 10talls ekstra kilo for mye om det er noen trøst!!

Skrevet

Kjære HI, er du hjernedød eller noe? Men skjønner deg litt, er jo mye billigere å handle klær på barneavdelingen...

Skrevet

Så,så var ikke meningen å lage noe krangleinnlegg. Vet det er mange som sliter med vekten og at jeg ikke er en av de. Er bare veldig irriterende å ikke mestre når jeg har satt meg ett realistisk mål. Og ja, kiloen sitter rundt magen ;) sommeren skal nytes den både med og uten den halvkiloen. Er bare frustrende når jeg gjør så mye og den likevel stter bom fast. Men,men

Skrevet

hehe.... hu har vel slanka bort vette også :P

Skrevet

18.06. barneavdelingen går nok ikke her nei selv om det nok hadde vært grei av og til i forhold til lengden på buksene. Jeg er nok ikke så syltynn som du ser for deg. Er nok ganske normal og det kaller folk generelt meg og.

Nesten litt kult dette. Jeg er egentlig den ordentlige som bare skriver søte råd osv. Tror ikke jeg har diskutert på denne måten før. Bare irritert meg over alle andre som holder på og er usaklige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...