Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 rubella virus, fillip-nesa og flatlusa... uff uff uff..... gla jeg ikke er ditt nyfødte barn
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 ÅÅåå, så fiiiine navn! Betyr de noe spesielet, eller? Så rart jeg ikke har hørt om noen som heter dette. Menmen:)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Et tvillingpar skal hete Homo Sapiens (gutten) og Neanderthalia (jenta). Faren heter Cro Magne.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Er det noe galt med Melena egentlig? Jeg vet en som heter det, sånn helt seriøst:P
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 altså at noen heter det?? ha ha ha ha, jeg ler meg skakk!!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #14 Skrevet 9. juli 2010 WhAT? Betyr det virkelig det? Ja, jeg vet en som heter det. Hun er 19, så da finnes det kanskje et håp for henne å skrifte navn? Oioioi.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #15 Skrevet 10. juli 2010 Jaja folk heter det merkeligste. I asia finnes det menn som heter både Bind, Trang, Pikk og Bum. Og mye annet også. hehe Man kan aldri helgardere seg. Selv Ole og Per kan bli ledd av i et eller annet land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå