Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 For det er større sjanse for at mannen din finner seg en taidame enn en pen norsk dame (ref. annet innlegg). Synes det er så ekkelt med alle disse billige thailandske damene som kjøpes på nettet, tidligere postordre. Pass deg, om noen år blir du bytta ut! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Taidame, er det slike damer som går med tai-truser? Næh, frykter heller hipsterdamene, eller kanskje boxerdamene. String- og taidamene er ikke særlig interessant for mannen min.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har mange flotte thailandske venninner og synes det er direkte usmaklig av deg å omtale en hel gruppe kvinner på den nedsettende måten du gjør.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Jeg tiltrekkes ikke av taidame-mannen så tai-damene skal få ham i fred for meg
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Ja, nå var du skikkelig usmaaakelig, HI! Neh, jeg synes thaidamer er lite tiltrekkende, og det synes gubben også, så de føler jeg meg ikke akkurat truet av igrunn... Hva er sexy med postordre liksom? Det oser jo kjøpt og betalt og golddiggers lang vei av de jo... De passer best til å stå i bakgrunnen av gamle menn med gitar og tute i et horn når han skal si upassende ord og stå der og glise selv om de ikke skjønner et ord av det de sier... bært,bært..
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Hæ? Prøver du å si at alle Thaidamer er billige horer, eller prøver du å si at absolutt alle mannfolk går rundt med den oppfatningen og foretrekker dem på grunn av det? Uansett tar du skammelig feil, jeg kjenner flere Thailandske damer og ingen av dem er billige sånn som du prøver å fremstille dem. De har faktisk ikke blitt kjøpt på postordre eller møtt mannfolka sine på horehus heller hvis du lurte på det! Makan til idiotisk innlegg. Har du det helt bra HI?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Det gjør jeg ikke, nei. Folk har preferanser, og det er nordisk utseende kvinner. Han kunne ikke falt for fysikken til en asiatisk dame. Det kunne ikke jeg heller. Vi har flere thailandske damer i vår "omgangskrets". De er veldig hyggelige, men det er et problem i forhold til kommunikasjon og kulturelle forskjeller. Både jeg og min mann tenner på god kommunikasjon, og det er et pluss at vi har samme referanseramme. Jeg har selv vært sammen med en franskmann, og for meg ble også de kulturelle forskjellene for store når det kommer til å dele livet med personen.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Hvem sikter du til Teline?? Jeg mente forresten å si: "Folk har preferanser, og min manns preferanser er nordisk utseende kvinner" Ikke at alle har det som preferans, hehe Jeg over Teline
Ugl@ Skrevet 9. juli 2010 #11 Skrevet 9. juli 2010 hehehehe...nei...mannen min liker ikke thaidamer, uansett hvor små og nette de er. Han undrer hvorfor så mange norske menn liker den type damer, hadde savnet en skikkelig samtale og diskusjonspartner hvis han skulle levd med ei sånn ei har han sagt. Ikke at de er dumme, men det er språk og kultur da. Liker litt motstand rett og slett, og det får han her hos meg :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 Har fleire damer i bekjentkretsen som er thailandske og philipinske. Den måten dei damene blir behandla på av tilfeldige nordmenn (både damer og menn) som me møter når me er ute, er heilt forferdeleg. Folk ser verkeleg på dei som ein "underkaste." Ja, nokon av dei er blitt henta inn til landet -så kalla postordredame. Men to av dei er vellstående damer med eigne penger som har møtt sin norske mann her i Norge da dei var på besøk hjå slektninger. Og dei er hardarbeidende hyggelege damer, er mange av dei på arbeidsplassen min.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Åjashiiiiiitman! Selvfølgelig! De er så store og skumle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå