Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Hjemmelaget pizza. Kanskje ikke sommermat, men så er det ikke akkurat sommervær ute heller. Så her er det perfekt mat når man må sitte inne.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Pastasalat m/ost, stekte potetbåter og salsa
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har levert barna til bf og lager havregrøt =) Har gledet meg hele uka hehe =P
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Kyllingpizza :-) - kjøper ferdigbunn to kyllingfileter som jeg deler i små biter og steker i kyllingkrydder. en løk som jeg hakker opp og smekker i en liten gryte sammen med smør og en litt stor skje tomatpurè - freser bittelitt - deretter har i en boks grovhakkede tomater...*røre røre* ;-) - krydrer etter smak med salt, pepper og basilikum - pepperoni og litt riflet ost over NAMME!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Tomat- og linsesuppe med hvitløksbaguett til.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #11 Skrevet 9. juli 2010 rett på grillen-laks, potetsalat og grønn salat
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Stekte middelhavsgrønnsker (fra frysedisken) med stekte pølsebiter i.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #14 Skrevet 9. juli 2010 Tror de fleste vet hordan man lager en enkel kyllingpizza;)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #17 Skrevet 9. juli 2010 Stekt svinekotelett med en klatt potetsalat og masse vanlig salat til:-) Elsker sommermaten,mmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå