candyqueen Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Det være seg alt fra matlaging, til sex, til ja...- u name it!!
candyqueen Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. juli 2010 Har forresten et lite tips.... Når ungene her skal spise pølse m/brød, så deler jeg bestandig pølsa på langs før jeg legger den i brødet/lompa. Da er ikke kvelningsfaren så stor om de skulle være så uheldige å få en pølsebit i halsen.... Har vært endel historier om små barn som desverre har blitt kvalt av for store pølsebiter. Så dette tipset kan kanskje være verdt å prøve....
Lille my ;) Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Når du bør neseblod, snurr et strikk stramt over tommelen ( motsatt side av den siden du blør på av nesen) Hold tommelen over hodet.Du slutter å blø med en gang! Dette funker hver gang. Har gitt tipset til mange og har ikkke hørt om noen som ikke slutter å blø omgående. )
Mor Løvehjerte Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Damp potetene, og pakk hele kjelen inn i håndklær og dyner i senga, så holder potetene seg gode og varme i mange timer. Funker med ris også.
LadyLuck & Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 sliter man med bilsyke barn kan man legge en brun papirpose mot huden på magen under klærne (og hørt om de som sverger til plaster på navlen)
HerGårDetUnna!!! Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 vask kaffekannene med natron, så forsvinner alle stygge flekker:)
Fjerteberte Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 -Når du koker blomkål, ha litt melk i vannet så holder blomkålen seg fin og hvit.
The Bad Gal Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Plaster på navlen skal visst funke for svangerskapskvalme også. Prøvde det, og spydde om mulig enda mer, haha! (men jeg hadde ekstreversjonen i hele 8 mnd...)
Flode Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Hvis du hikker, spis en teskje bringebærsyltetøy, så gir det seg.
Strandloppa og lillebror Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Mot hikke: Spis en skje bringebærsyltetøy. -Fungerer hver gang!
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 Ha i bakepulver i kaffekannen så blir den ren. (vann + bakepulver- la stå en stund) samme metode for å løse opp fastbrent bunn i kjeler og ildfastform
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Sitron hjelper også mot hikke. Bare et par dråper sitronsaft.
candyqueen Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #15 Skrevet 10. juli 2010 Her har bringebærsyltetøy sjeldent fungert, men å drikke et glass vann opp-ned, derimot... Prøv det!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. juli 2010 #16 Skrevet 10. juli 2010 Smør matolje på rustfritt stål (oppvaskamaskiner, mikro osv) alle fingeravtrykk blir borte. Sitron og vann i vannkokeren fjerner alt dritt nedi der. Bakepapir nederst i kakeformen. Klemmer den fast med ringen og klipper bort restene rundt. Slipper du å slite med å få bort rester av kaka i bunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå