Gå til innhold

Shopping til gutter - dagens frustrasjon


knerten09+ knerteline11

Anbefalte innlegg

Blir litt frustrert innimellom når jeg skal handle til knerten over hvor mye mer det er til jenter. Kan liste opp episoder:

1: Skulle handle inn til dåp og vet ikke hvor mange steder jeg var innom før jeg endelig fant et sett med blå dåpservietter (rosa hadde de overalt nesten)

2: Når vi var på kreta så hadde mange butikker stativ på stativ med alt fra søte til tøffe kjoler til små jenter. Ved siden hang et par t-skjorter med trykk til gutta.

3: Var innom H&M på handelens dag og det var i alle fall 4 stativ med salgsklær til jenter og et lite et til gutter i alle størrelser. (fant heldigvis bra tilbud på andre butikker :-) )

4: Bursdagsforberedelser - jeg har nå trålet gjennom prinsessepynt, prinsesselys, hello kitty servietter osv før jeg endelig fant noen ole brum servietter som var nøytrale og et lys formet som et 1 tall som ikke var rosa.

 

Og det er bare noen av episodene. Hvorfor kan ikke bare butikker ha både gutte og jenteting?

Jaja dagens frustrasjonsinnlegg. Nå er det tilbake til kakebaking og bursdagsforberedelser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg. Ser problemet veeeldig tydelig nå. Tenkte ikke på det da jeg hadde jentebaby - hørte bare andre sa at det var jo så mye fint til jenter...

Denne gangen holder jeg på å leite meg ihjel etter tøffe klær til lillebror. Og det er hvertfall lite å finne på salg synes jeg.

 

Litt rart egentlig, for det er jo shoppinggærne mødre som er målgruppen uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig!!! Blir helt gal!! Når han var baby synes jeg det var en del bra til han, så da tenkte jeg ikke så mye på det. Men nå har han begynt å bruke str 92, og det er så mye sånn Lynet Mc Queen-klær og annet som jeg ikke synes er noe kult!!

 

Og salg!! Ikke la meg begynne en gang.....stativ på stativ med salg av jenteklær! Grrr! Kjempefrustrerende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...