Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Vet det er noen uker siden de giftet seg. Har dere sett kjolen hennes? http://fotballfrue.blogg.no/1277118233_bryllup_del_ii__kirke.html
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Fin hvis man vil se ut som ei dorulldokke.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Hang meg mer opp i forloverne/brudepikene. Er litt amerikansk, trodde jeg, at man har flere av dem og at de må ha samme kjole. Og ofte velger bruden ut en kjole som ikke er flatterende for alle som skal ha den på. Det er skikkelig dårlig gjort, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Helt grei Ikke en kjole jeg ville valgt, men abbsolutt ikke dum.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Jeg synes hun så ut som den perfekte brud :-) Nydelig kjole, hår, sminke - og ja, hele bryllupet så helt vakkert ut.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Liker ikke den typen skjørt, og syns ikke overdelen var spesielt flott heller.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 for guds skyld SPIS kvinne... Kjolen er ikke min stil i det hele tatt, det rosa båndet er bare feil, det er alt for mange detaljer til å få frem de fine linjene til bruden... Uansett, så teller heldigvis ikke min menig. Flott at hun følte seg nydelig og hadde en flott dag... Stusset også litt på brudepikene, de kjolene var ikke flatterene på noen av den. Dessuten er det et bildet av en gjest i lårkort lille kjole, med hvit jakke over og hun får faktisk brudepikene til å se nydelige ut...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Jeg syns brudekjolen er helt grei, men absolutt ikke min stil. Og som du 15.39 skriver; dama må seriøst begynne å spise litt mer.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Synes kjolen er helt OK, men liker ikke "rynkene" på skjørtet - synes de ødela det klassiske snittet som resten av kjolen (og resten av stylingen) tilsier.
Linn1234 Skrevet 9. juli 2010 #11 Skrevet 9. juli 2010 Flott jente, og flott kjole Håper dagen hennes ble like bra som hun håpte på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå