MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2010 Hmm..jeg har ikke gele på toppen, men det er rørt ut gele inni kaken. Går det da?
Voilà Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Hm, det vet jeg faktisk ikke. Jeg vil vel tro at når den er såpass "utvannet" så burde det gå greit?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Går fint hvis du har brukt gele inni kaken, men ikke hvis du har brukt gelatinpulver. Det er ihvertfall min erfaring (
Salat Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Hvis det er gelatin inni går det ikke. Da blir den full av gelatinklumper når den tiner igjen. *erfart*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå