Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 til jenta som kommer om 2 mnder:D Aliana Savanne Fra før har vi Cëliné Cleopathra og Alain Carosander.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 For spesielt intresserte... Noen av dere med utenlands opprinnelse? Er det godkjente navn i Norge da?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Carosander husker jeg godt ja....var ikke han oppkalt etter en bikkje?? Knall navn ;-) personen passer sikkert navnet!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Ikke helt min smak,men det er jo bra at ikke alle tar de samme navna:)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Alain er faktisk utrolig nydelig, samtidig tøft, seriøst og upretensiøst. Carosander bak ødelegger bare. Du vet at skrivemåten Cëliné virker bare teit. Gidder ikke kommentere Cleopathra en gang. Aliana er helt greit, Savanne er ikke et navn. Hva med Aliana Savannah da? Fortsatt ikke min smak, men det er da i hvertfall et godkjent navn. Evnt. Aliana Susanna?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Savanne høres faktisk myyye bedre ut enn Savannah til tross for at jeg ikke har hørt navnet før. Skal det uttales Savann uten e på slutten?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Mine barn heter akkurat det samme. Jeg trodde ikke de navnene var så vanlig, jeg?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Litt vel popisnavn da. 3 i b.hagen til sønnen min som heter det.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #11 Skrevet 9. juli 2010 Synes heller dere skal gå for Migdilurka Flompfsense eller Lomporiski Sulfidulla
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 NYYYDELIGE navn! Også kaller dere 4. mann for Jon.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Om fedrene er fra irak, egypt og irland, ja da forstår jeg navnevalga, men halllooen liksom... fnis!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #15 Skrevet 9. juli 2010 Fytirakkern så fælt. Sorry, du er nok et forumtroll. Cëliné var bare best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå