Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet


Anbefalte innlegg

Skrevet

til jenta som kommer om 2 mnder:D

Aliana Savanne

Fra før har vi Cëliné Cleopathra og Alain Carosander.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For spesielt intresserte... Noen av dere med utenlands opprinnelse? Er det godkjente navn i Norge da?

Skrevet

Carosander husker jeg godt ja....var ikke han oppkalt etter en bikkje??

 

Knall navn ;-) personen passer sikkert navnet!

Skrevet

Ikke helt min smak,men det er jo bra at ikke alle tar de samme navna:)

Skrevet

Alain er faktisk utrolig nydelig, samtidig tøft, seriøst og upretensiøst. Carosander bak ødelegger bare.

Du vet at skrivemåten Cëliné virker bare teit. Gidder ikke kommentere Cleopathra en gang. Aliana er helt greit, Savanne er ikke et navn. Hva med Aliana Savannah da? Fortsatt ikke min smak, men det er da i hvertfall et godkjent navn. Evnt. Aliana Susanna?

 

Skrevet

Savanne høres faktisk myyye bedre ut enn Savannah til tross for at jeg ikke har hørt navnet før. Skal det uttales Savann uten e på slutten?

 

Skrevet

Mine barn heter akkurat det samme.

Jeg trodde ikke de navnene var så vanlig, jeg? :)

Skrevet

TROLL TROLL TROOOOOOOLLLLLLLLL

Skrevet

Litt vel popisnavn da.

 

3 i b.hagen til sønnen min som heter det.

Skrevet

Synes heller dere skal gå for Migdilurka Flompfsense eller Lomporiski Sulfidulla

Skrevet

NYYYDELIGE navn! Også kaller dere 4. mann for Jon.

 

 

Skrevet

Om fedrene er fra irak, egypt og irland, ja da forstår jeg navnevalga, men halllooen liksom... fnis!

Skrevet

hahaha Jon! Eller Bo! :D

Skrevet

Fytirakkern så fælt.

 

Sorry, du er nok et forumtroll. Cëliné var bare best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...