Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Phillip Cornelig & Alice/Alicia Sofie...?(:
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Hvorfor kan du ikke heller skrive Filip Kornelius? Da er det kanskje en sjangse for at han klarer å skrive navnet sitt riktig før han begynner på ungdomsskolen.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 blondete jålenavn - ble nesten overraska over at du ikke hadde Sophie i stedet for Sofie....
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 fordi jeg syntes Fillip er stygt, og Cornelis- fordi oppkalling etter Cornelis wresvik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå