Gå til innhold

Har jeg mistet min bestevenninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har/hadde en bestevenninne, vi ble kjent i barnehagen da vi var 4 år. Vi hang sammen i tykt og tynt gjennom hele grunnskolen. Selv om jeg flyttet etter videregående fortsatte vi den gode kontakten. jeg besøkte henne ofte når jeg var i hjembygda.

for 3 år siden ble det slutt mellom meg og kjæresten min. De hadde et bra "forhold" diskuterte ting og var veldig på bølgelengde.

da det ble slutt mellom han og meg, begynte jeg å høre sjeldnere og sjeldnere fra henne.

jeg har nå fått ny samboer vi har, hus, stasjonsvogn, en nydlig datter. hun har vært her på besøk engang, fikk inntrykket av at hun ikke likte samboeren min noe nevneverdig.

nå hører jeg aldri noe fra henne, kun hvis jeg tar kontakt, da får jeg kanskje svar.

har vi rett og slett bare vokst hver sin veg? hva er det som har skjedd?

håper noen har tid å lese dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har vel blitt sammen med exen din da.

Eller så er hun dødelig misunnelig på at du har fått det du har?

Skrevet

Etterhver som man blir voksen gjør man oftere ting "parvis". Derosm hun og hennes partner (?) ikke syns særlig om samboeren din sp vil de sikkert heller finne på ting sammen med vennepar der alle parter kommer overens.

Skrevet

Hmm... man skulle nesten tro at det var de to (eksen og venninna di) som var venner i utgangspunktet, og at du og hun ble venner fordi han ble sammen med deg. Men du skriver jo at dere har hengt sammen siden barnehagen.

Har hun fortsatt kontakt med eksen din da?

Enten så sitter hun med inntrykket at du behandlet han dårlig, og dumpet han på en stygg måte. Sånne hendelser kan ta livet av vennskap. Eller så har dere rett og slett vokst fra hverandre, eller befinner dere i forskjellige livsfaser. Du nyetablert, hun fortsatt young, free and singel? Ofte er jo vennskap basert på at man befinner seg i samme livsfase og er opptatt av de samme tingene.

Hvis det er det siste som er tilfellet, så kan det jo hende dere finner hverandre igjen når hun får mann og barn?

Hvorfor ikke spørre henne? Om du ikke har mot til å gjøre det ansikt til ansikt eller i telefonen, så går det jo an å ta det pr mail?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...