V.A.B Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Noen erfaringer? Sitter å ser på vanlige støvler og fôra støvler med snøring øverst. Er dette bra støvler til små tasser? Er ikke overstadig glad i å gå i støvler selv egentlig, burde jeg kanskje vurdere noe ala cherroxer eller hva det heter? Litt mykere de kanskje...
Glajenta ♥ Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Vi har det til lillefrøkna. "Impulskjøp", dvs det var de eneste de hadde i hennes størrelse, så da ble det de. De sitter godt på foten, hun har brukt de mye og de har alltid vært tette. Det regner liiiite her, men hun har gått mye i søle og gjørme;) Hun er forresten 1,5.
V.A.B Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2010 Hvordan ser foten til jenta di ut? Gutten min har litt bollefot, vrista er litt høy mao. Er de smale over der?
solei Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har kjøpt til meg selv. De svarte med rosa snøring bak. Ble hull etter to mnd. De gikk opp i sømmene. Min mor hadde de samme og de og ble ødelagt etter noen få mnd. Begge to brukte de pent. Drittkvalitet, altså. Så nå går det i økonomisko sine støvler til 145...fortsatt tett!
Gjest Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Jenta vår har har breie foter med høy vrist, men støvlene er helt super. Passer kjempgodt, har bra kvalitet og er lette å gå i.
Glajenta ♥ Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Jenta mi har ganske smale føtter, og er ikke spesielt høy over rista. Har brukt ullsokker i de, og de sitter som støpt. Det beste er vel å ta med i butikken og prøve de på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå