Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer? Sitter å ser på vanlige støvler og fôra støvler med snøring øverst. Er dette bra støvler til små tasser? Er ikke overstadig glad i å gå i støvler selv egentlig, burde jeg kanskje vurdere noe ala cherroxer eller hva det heter? Litt mykere de kanskje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det til lillefrøkna. "Impulskjøp", dvs det var de eneste de hadde i hennes størrelse, så da ble det de. De sitter godt på foten, hun har brukt de mye og de har alltid vært tette. Det regner liiiite her, men hun har gått mye i søle og gjørme;)

Hun er forresten 1,5.

Skrevet

Hvordan ser foten til jenta di ut? Gutten min har litt bollefot, vrista er litt høy mao. Er de smale over der?

Skrevet

Jeg har kjøpt til meg selv. De svarte med rosa snøring bak. Ble hull etter to mnd. De gikk opp i sømmene. Min mor hadde de samme og de og ble ødelagt etter noen få mnd. Begge to brukte de pent. Drittkvalitet, altså. Så nå går det i økonomisko sine støvler til 145...fortsatt tett!

Skrevet

Jenta vår har har breie foter med høy vrist, men støvlene er helt super. Passer kjempgodt, har bra kvalitet og er lette å gå i.

Skrevet

Jenta mi har ganske smale føtter, og er ikke spesielt høy over rista. Har brukt ullsokker i de, og de sitter som støpt.

 

Det beste er vel å ta med i butikken og prøve de på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...