Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Skal lage en blogg men gjøre det på eget domene og trenger litt innspill her. Kan du si meg hvilket navn du liker allerbest? Bloggen/domenet skal omhandle: kaker hus og hage. Her er noen alternativ: hverdagslykke.no søtedrømmer.no joflereviersammen.no villaperlesukker.no malingogglasur.no happyhome.no husetmeddetrarei.no galskapenshus.no Takk for hjelpen
Glajenta ♥ Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Jeg likte villaperlesukker! Hadde tenkt å si husetmeddetrarei, men det var jo helt håpløst å skrive;) Hehe... Men helt seriøst, det ble et veldig "rart"ord skrevet i ett, synes jeg da. Stemmer for villaperlesukker - det hørtes ut som en blogg jeg har lyst til å lese hvertfall Hverdagslykke og søtedrømmer er det hundre andre blogger som heter... Gleder meg til å lese bloggen din! Tror den kan bli morsom
Teline Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 villaperlesukker eller malingogglasur var de jeg likte best.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 galskaenshus eventuelt degaleshus
Rosie the riveter Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 villaperlesukker høres ut som en blogg jeg vil lese
Gjest Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Likte også villaperlesukker, men helst bare perlesukker! Kan bli for mye å huske på for enkelte om det er mer enn fire stavelser. Hva med: fargekake.no? :-p vidhorisont.no horisontblikk.no villaoglilla.no lillavilla.no kakespade.no (hehe, spade kan jo også ha med hage å gjøre)!
Rampongi Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 Sukkerdryss Glasurogspiker Snekrerkaker Guleflokken Gulekaker Kakerogdill Dillermedspiker Dillermedkaker Vimedvillaogdilla Vidillermedvilla Vidillermedlat Gulsnekkerogvilleflekker Mannenoghurven Hurvelykke Kakehurven Ensmakebit
Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 9. juli 2010 gulesider fikk høre disse og ropte: kakerogBIL.no haha han hørte ikke at jeg da DILL...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. juli 2010 #14 Skrevet 9. juli 2010 villaperlesukker.no- definitivt=)
Tigerpote Skrevet 9. juli 2010 #15 Skrevet 9. juli 2010 Villaperlesukker:) Det andre har jeg hørt tusen ganger før i ulike sammenhenger tror jeg...
Rampongi Skrevet 10. juli 2010 #16 Skrevet 10. juli 2010 hahaha, gulesider er morsom. Jeg heier på villaperlesukker jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå