Duftlyset Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Jeg vil ha noen som ser ganske normale ut, med slim-fit og i jeans. Er det Polarn O Pyret kanskje? Eller noen andre tips? 14 uker og begynner å bli trangt med mine egne... :-)
Junigull 08 + julispire Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Svangerskapet på Majorstuen har jeg handlet mine på.
MillaLilla Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 De jeg har funnet som sitter fint er fra H&M. De er ikke spesielt dyre heller, og nå er det jo salg på det meste der også. Bare vær sikker på at du prøver før du kjøper. Er vanligvis størrelse 38, og til tross for at jeg ikke har gått opp spesielt mye i løpet av graviditeten (bortsett fra magen, altså), måtte jeg kjøpe strls 42!
togutter-08og10 Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Det kommer ann på fasongen din det, hvor de har de fineste. Jeg har prøvd å kjøpe trange gravidjeans som er trange i lår og legger, men de magen får plass. Og jeg har prøvd polarn og pyret, den kule mage (to wear heter merket) mamalicious + + og konstantert at det ikke finnes en slik bukse for meg. (samme som for tå år siden) Problemet mitt er at jeg har for tynne lår og legger. Bruker vanligvis 26 tommer i jeans. Jeg har kjøpt tights med baklommer fra Vero Moda jeg. Det får duge. Men lykke til hvertfall. Den kule mage Svangerskapet Polarn o pyret Zara bl. annet har mammajeans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå