Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Nettopp fraflyttet min eks og da BF. Sønnen vår er 8 mnd. Pga avstanden mellom oss er det kun mulig å gjennomføre samvær annenhver helg (men da hele helgen). Spørsmålet mitt er da. Kommer han til å kjenne i gjen pappan sin? (tenker på det at babyer ikke har så god hukommelse) Hvordan kan vi forvente at han reagerer neste gang han kommer? Vi starter med første samværshelg neste helg så vi vet ingenting enda derfør spørsmålene
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Jada. Han kjenner han nok fint igjen:) Barnet mitt er 8 mnd og bf er på sjøen annenhver mnd og hjemme annenhver mnd. Vi er ikke sammen. Likevel var det straks tegn på gjenkjenning da han kom tilbake sist.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Ja, han kommer til å kjenne ham. Er ikke i slik situasjon, men har hatt barne hos besteforeldre helger fra de var ca 8-9 måneder. (Etter at jeg hadde slutta å amme). Det kan gå 14 dager og mer mellom hver gang de treffes, men ingen problem med besøket likevel. Tror ikke du trenger å bekymre deg. Det blir godt for far å barn å ha denne kontakten. Dropper du det nå, på grunn av at barnet er lite, vil det kanskje bli verre senere. Uansett må jeg si at det selvfølgelig aldri er positivt for det lille barnet at mor og far er borte fra hverandre, men det toget har vel gått...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Nei men jeg orker ikke kjempe for et forhold når far ikke vil. Da kommer vi til å krangle å det blir verre for alle 3. Men takk for tilbakemelding .. Er bare veldig spent på hvordan dette skal bli fremover og far er veldig bekymret for dette. Såklart jeg ikke skal ta ungen fra pappan. De har krav på å være sammen så det skal de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå