Gå til innhold

NAVN???? Hva skal Desemberbarna hete?


smaajento2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om vi får jente blir det Hannah :)

Om vi få gutt blir det Victor :)

 

Så nå venter vi i spenning på 3D ultralyd på tirsdagen som kanskje kan avsløre kjønnet på lille babyen i magen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! :)

Har også snust litt på Elias navnet! :)

Synes Elias Nikolai var fint da! heller ikke så tungt å utale.... eller Elias Andre!

 

Syns Aleksander og Kristoffer blir for lange til å ha som mellom navn! men det er jo 2 utroli fine navn utenom!

Spent på å høre hva du finner ut!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elena var et velidg fint navn!! :)

Syntes det var lett å finne jente navn, hadde det klart, Da var det Mirella. Men så viste det seg at det var en litn gutt i magen istede...Så nå har vi begynt på "nytt" med navn!

Her er noen av di navnene vi er enie om da: Balder, Sverre, Ludvig eller Magnus. Hva synes dere??? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Sverre og Magnus er fine navn :-) Er glad i "gamle" navn..

Sønnen vår heter Oscar. Kanskje lillebror får navnet Victor, men har ikke bestemt oss helt.. Jeg ville jo at førstemann skulle hete Magnus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimor i magen skal hete Pernille:-) Noe bare sier meg at hun er en Pernille;-) Ikke det at jeg vet hvordan en Pernille ser ut da, he, he

 

Min første jente heter Kimberley:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ganske nylig bestemt oss for navn:) fikk vite på UL i uke 19 (+ 2 UL'er etter det) at det er ei lita frøken i magen. Guttenavn hadde vi klart ganske tidlig, men så hadde vi plutselig ikke bruk for det lenger da:) navnet til denne frøkna forblir nok hemmelig til hun blir født;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har aldri sett Colin brukt på barn i Norge før, men liker det veldig godt. - Har kanskje noe med at jeg var forelska i en Colin da jeg gikk på skole i England en liten periode da jeg var 12 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

jeg var alltid utrolig glad i navnet jessica da jeg var yngre og hadde bestemt meg for at det ble navnet når jeg fikk barn selv, så det synes jeg er fint:) Men har jo funnet mange andre siden den gang så før vi fikk vite kjønn så var det

Thalia Roxanne

Thalia Louise

Othelia og Melody

som var forslag for jentenavn og Thalia Louise som var mest aktuelt fra begge parter...

Guttenavn var verre, men vi fant jo noen der også som

Liam

Levi

Kevin Matheo (som svigermor syntes var helt forferdelig)

Harley Matheo (som min far syntes var helt fantastisk.. hehe...)

men vi får gutt og navnet blir Ole Matheo som vi er kjempe fornøyde med:D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en liten Frøydis,som blir lillesøsteren til Gudrun.

Min mann ønsker at jenta skal hete Fryd, men det syntes jeg bare er rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var/er på jakt etter noe litt utenom Ola Nordmann navn. Vi har begge ganske solide skandinaviske navn som var populære de årene vi ble født, så begge er vant med å være en av flere i klassen med samme navn. Etter litt om og men har vi kommet med ett forslag vær. Jeg har alltid likt Tage og samboeren kom over Yrjan her om dagen. Samboerens forslag står per dags dato høyest i kurs, så jeg tror nok at det er en liten Yrjan som kommer hos oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi vet ikke kjønn enda, så her har vi måtte komme opp med navn på begge kjønn =) Bare moro det =)

Om det blir jente blir det nok enten Malin eller Ingrid Marie, blir det gutt står vi mellom Johannes og Odin. Synes det er veldig forskjellige navn, men så vet man da heller ikke hva som passer til den nye daglige lederen som kommer ut =) Kanskje blir det noe helt annet, hvem vet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...