Gå til innhold

dater en som er 16 år eldre enn meg. Drøyt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i samme fase i livet, har begge små barn, hans er noen år eldre enn mine små men fortsatt små. Vi trives så godt i hverandres selskap og han ser absolutt ikke en dag eldre ut enn 30. Jeg er 23 så dere kan regne selv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri om jeg kunne gjort det. Det blir for stor forskjell når man begynner å bli gammel. Sykdom og slikt. Du vil bestandig være friskere/yngre og kan etterhvert bli sittende med "ansvare" for en mann

Skrevet

Kjæresten min er 13 år eldre enn meg. Jeg er 28.

Vi har det topp sammen:=)

Ble samboere nå i mai etter nesten 2 år av og på.

Vi bestemte oss for å satse :=)

Bruk "date tiden" og tenk deg nøye om når dere begge har små barn,men aldersforskjellen hadde jeg ikke brydd meg om.

Lykke til :=)

Skrevet

Ikke la alderen stoppe deg. Den har ikke noe å si om kjemien er der. Synes det blir feil å tenke på en mann som evt blir gammel før deg i alderdommen. Hallo! Det er jo 50 år til.... :D

Skrevet

Ikke noe problem:) Go for it!

Skrevet

ser ikke problemet:)

Skrevet

Ser du har fått litt ulike tilbakemeldinger,..

Her vil jeg si du må bare bruke tid og kjenne etter hvordan det utvikler seg for dere...

Han har klart opplevd mye på de 16 årene han er eldre enn deg, men du kan vere moden for alderen og han umoden f.eks...kun du som vet...

Ser noen skriver om alderdommen at man kan kan bli syk ++ det syns jeg ikke du skal tenke på...

Jeg er selv 6 år yngre enn min mann...men her er det jeg som er blitt kronisk syk i ung alder,,,så det har man ingen garanti for..

Håpe det går fint med dere,

Lykke til og nyt sommeren

Skrevet

jeg er 25 år å dater en som er 11 år eldre, går fint det .. jeg har et barn på 2, han 4 og 7, alder er bare et tall, det som er viktig er hvordan man fungerer sammen i hverdagen, livet, som kjærester, evt sambo, mann og kone;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...