Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger mange tips. Vi kjeder oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er pent vær så jeg regner med jeg tar meg en tur i Frognerparken og steiker flesket;)

Skrevet

Høres bra ut:) Jeg bor ikke lenger i Oslo, men man kan steike flesk på vestlandet også i dag. Men har du barn med deg? Mine barn er så utålmodige til slikt.

H.I.

Skrevet

Skal på friluftsmuseum med mann og barn og grille.

Skrevet

Nei har ikke barna med de er på ferie :)

Men når de er her så går det helt greit. De leker og spiller ball. Største beveger seg ofte lengre enn jeg klarer å se og han har heldigvis mobiltelefon så jeg hanker han inn igjen om han forsvinner. Han liker å spille fotball og det er jo alltid noen større gutter med fotball i parken.

Hvor gamle er dine HI?

Skrevet

Mine gutter er 3 og 5 år. Etter flere uker med lekeplasser i nabolaget er vi klar for å gjøre noe annet:)

Skrevet

Jeg skal vaske og rydde hus, mens barna skal få se på... Kanskje ikke noe tips, men dere kan.

Reise på fisketur?

Lage en pikknik-kurv og reise på hemlig oppdrag?

gå på kino?

Sette på vannsprederen i hagen?

Bygge sommerhytte/telt/tippi i hagen? ( forutsatt at dere har hage da selvf)

Stranda?

Skrevet

Jeg skal ta brasiliansk voksning ( for første gang!!!), mens minien skal være hos tante. Skal bli herlig med noen timer fri i ettermiddag (men gruuuer meg til voksingen!!). Ellers skinner sola på vestlandet forløpig, så viss du ikke har lyst på personlig pleie, kan dere jo alltids ta dere en tur på en åpen bondegård, gå tur og mate ender, bytur, skogtur med picnic (har du litt eldre barn er det veldig gøy å spikke på pinner). Stelle i hage, blomsterurner. Nyt været ute iallefall, og bruk en regnværsdag (som vi har så ofte på vestlandet) til å vaske innendørs :)

Skrevet

Vi skal en liten tur til byen, for jeg skal hente de nye brillene mine. Ungene har planer om å gå i lekebutikker, de har litt penger og de brenner i lomma på dem. Regner med at vi blir værende i parken en stund, vi voksne får klare oss med kaffe mens de leker seg.

Har endel å rydde i kjelleren, jeg begynte å ommøblere i går kveld så jeg må jo bli ferdig. Også har vi en hage som trenger litt pleie igjen, men som ellers i ferien så har vi bare gjort noe når vi har giddi så det spørs idag også.

Skrevet

Hehe skjønner. Har også en gutt på 3 og ei jente på 5 og de kan være noen aktive krabater ;)

Når vi er ute i hagen og det er varmt så er det utrolig hva de kan gjøre med kun vann....men dessverre er det jo ikke alltid pent vær.

Skrevet

"I sommer skal vi surfe, stå på vannski og bade, ja denne sommeren tror jeg blir fin"

Vi skal på sjøen med båt og romperister!

Skrevet

Skal forsette å pakke ned huset, forhåpentligvis blir vi ferdige idag sånn at vi kan slappe av i morgen.

Skrevet

Begynner ikke på jobb før klokken 15 i dag, så jeg hadde så mange planer om hva jeg skulle gjøre.. Skulle først og fremst ut å ri, få lagt nye dekk på felg til bilen, male gelenderet på terrassen og slappe litt av..

Men så regnet det da jeg sto opp, og det med å ri tror jeg at jeg dropper, malingen blir også utsatt, men jeg kan fortsatt kjøre på verkstedet og få fikset dekkene og jeg har allerede slappet av.. :)

Ha en flott dag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...