Gå til innhold

Jeg drømmer om å se sånn ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men du er nok syk

Skrevet

Du har et forskrudd syn på kropp.

Skrevet

Du drømmer om et utseende som gjør alle andre kvalme ?

Skrevet

Venter du lenge nok ser du slik ut!

Skrevet

Jeg har sett omtrent sånn ut, og tro du meg, det er ingenting å hige etter! Du blir ikke lykkeligere, heller helt motsatt! Hva er vel et liv der kalorier og trening er alt som står i hodet ditt??

Skrevet

Søtt lite troll du ;) Sikkert vært litt mer sjarmerende med litt mere kjøtt på beina, men med humor kommer man langt :P Første innlegg som fikk meg til å le høyt i dag :)

Skrevet

den kroppen HI ønsker seg er ikke en kropp som har overskudd til trening, ut fra bildet å dømme. Det er tvert imot en kropp som panisk prøver å overleve eierens drapsforsøk på den.

Skrevet

Har dere ikke sett de siste to linkene hennes?

Skrevet

Det er jo ikke HI som har lagt ut skjelett linkene, det er en dibber som bare vil provosere og håne henne.

Skrevet

Huff, da er du nok litt syk! Dette er trist og til og med ekkelt å se på. Vil du at folk skal vemmes når de ser deg?

Skrevet

Den personene som har sluppet den dama inn på en catwalk er rare enn deg, bare så det er sagt.

Mulig man skulle hatt" boot-camp" for alle "supermodellwannabees" i Afrika..Ser det er hungersnød der nå...Halvparten av et lands innbyggere kommer kanskje til å dø... Der var det bilder av både barn, kvinner, menn og eldre somv ar minst like tynne osm dama du ser opp til HI...Gå inn på Dagbladet/Vg nett i dag..SÅ får du gode tips for å oppnå drømmefiguren:o) Kanskje du kan bytte hjem og inntekt med en familie derifra for et år eller to?

Skrevet

Om du er rar vet jeg fint lite om. Men det er jo litt trist at du skal drømme om å være syk. Vil du deg selv så vondt? (Når det er sagt... så har jeg hatt samme drømmen selv tidligere. Så jeg forstår deg). Håper du med tiden vil få andre drømmer !

Skrevet

Det jeg ikke kan begripe er at de har valgt å bruke en så tynn person til visning.

Må være tull.

Vil tippe dette bildet hadde kommet i alle verdens tabloider da de elsker litt sjokkerende stoff. Dette hadde vært mat for avisene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...