Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Han er 3, så ikke noe svangerskapsdepresjon. Men jeg orker ikke, liker han av og til... Elsker han alltid... MEN har ikke energi, (hatt det sånn i flere år) ikke humør, vil være der jeg var før. Tynn, vakker, ha livet, være meg. Kan man bli værre?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Er du undersøkt av lege? Jernmangel, folat, hormoner osv?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Vet ikke om det er noe som kan hjelpe for deg, men jeg var i perioder i veeeldig dårlig humør og supertrøtt bestandig. Jeg har nå lagt om dietten min og prøver å unngå melk, sukker og hvetemel. Det har hjulpet utrolig mye. Fikk tips her om dagen om boka Kjernesunn familie (?) som jeg har tenkt å lese for å se om det er flere tips der.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Om det ikke er fødsels depresjon kan det allikevel være depresjon. Lykkepille og samtale terapi, samt fysisk trening, det hjelper på både psyken, fysikken og energien. Sjekk også ut om du mangler ting, vitaminer og mineraler, det skader ikke.
2 små og en undulat Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Hvor er pappaen? Har du barnevaktmulighet? Å ha barn er ingen stopper for å være tynn, vakker, ha livet og være deg. Hvordan ser du egentlig for deg det perfekte liv?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 for energimangel har jeg vært undersøkt- De finner ikke noe.... Elsker ungen men klarer ikke å være der...
2 små og en undulat Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Som skrevet over; ta deg en tur til legen og forklar hvordan du føler deg. I samråd med legen kan du begynne på eventuelle medisiner. Er du helt på felgen; ta en tur til barnevernet og hør om de kan bistå med litt avlastning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå