Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Hva gjør dere for å fungere bedre i hverdagen?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 HAr gjort det i 3 år. Heldigvis er jeg ikke kjempeplaga, men jeg må av og til ta hviledager for å kunne fungere. Er i tillegg alenemor.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Manuellterapi+trening i gruppe for personer med bekkenløsning. Ble bedre etter jeg sluttet å amme og værre etter menstruasjonen kom tilbake...
2 små og en undulat Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Jeg slet med bekkenløsning under mitt andre svangerskap, og nå ett år etter fødsel har jeg fremdeles noen plager med bekkenet. Det er mest ilinger/stikninger nedover lårene fra bekkenet, og dette gjør at det til tider er vondt å gå. Jeg setter meg rett og slett ned når dette dukker opp. Prøver å slappe av mest mulig. Ellers prøver jeg å gå mye i skogen, asfaltgåing er ikke anbefalt når man sliter med bekkenplager. Gode (og dessverre dyre) joggesko har jeg funnet ut er det aller viktigste! Går jeg med sko med hæler kan jeg bare vente på at bekkenplagene starter:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå