Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Ingen av delene!!!! Er dere ikke norske? Hva er galt med vakre norske navn?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 vi er ikke norske, halvparten av oss ihvertfall:) pappan er chiliensk:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 og leon og liam er typiske chilenske navn??haha,liksom...
Gjest Antarctica Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 I så fall Leon. Liam er irsk og passer ikke i verken norsk eller spansk språkdrakt, syns jeg. (Syns uansett det er litt babynavnaktig, det er jo halve Wil-Liam, så for meg er det som når lille Agnete bare klarer å si Nete.)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #9 Skrevet 8. juli 2010 Du er norsk og han er chilensk.Da ville jeg valgt enten et helnorskt navn eller et chilensk navn.De navnene der er ingen av delene.Og det blir ikke bedre å kalle ungen et utenlandsk navn bare fordi faren er utenlandsk.Da må du iallefall finne et navn fra hans hjemland. Jeg er var sammen med en ire i mange år,og om vi hadde fått barn hadde det ikke passet om vi kalte ungen for Juan eller Rosalita,og tro at det er ok bare fordi faren er utenlandsk.Utenlandsk det er så mangt,og det må stå i stil med navn som er typiske fra hans land,ellers blir det bare teit å si at "jamen det er jo ok,han er jo utenlands, så da kan vi kalle ungen hva vi vil.".
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #10 Skrevet 8. juli 2010 nei d er d nok ikke, men vi synes navnene er så fine og nå har vi fått din mening! takk! nå er d jo mange helnorske barn med utenlandske navn i norge da. så ser ikke helt problemet med om jeg skulle kalle mine halvt utenlandske barn for et navn som klinger bra i landet de har aner fra,men ikke er opprinnelig derfra??? missfornøyd med barna dine sine navn eller??
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #11 Skrevet 8. juli 2010 Liam Leon er også et nydelig navn, men siden jeg kjenner 2 hunder med det navnet så er det dessverre et hundenavn for meg :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #12 Skrevet 8. juli 2010 blir littt anerledes når du er sammen med en ire, da hadde ikke jeg heller kaldt Juan eller Rosalita. total kræsj! men Leon spesielt klinger bra med spansk klang. våtr andre barn heter Emilio som vist er latin tror jeg. ingen som reagerer på d:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #13 Skrevet 8. juli 2010 Slutt å si Chilensk. Det blir spanske eller latinske navn isåfall. Det blir like dumt som at man sier at de snakker argentinsk i Argentina, eller Brasiliansk i Brasil.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #14 Skrevet 8. juli 2010 jeg må jo si chiliensk!! han er jo d! han er ikke spansk eller latinsk. han er fra chile!! jeg har vel ikke skrevet chilienske navn, noen plass? har skrevet at pappan er chiliensk og at vi synes Leon og Liam klinger bra:) noen ampre, slitne mødre her? takk for dere som svare på d jeg spørr om:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #15 Skrevet 8. juli 2010 Absolutt ingen av dem! Hvis noen holder en pistol mot hodet mitt velger jeg Leon.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #16 Skrevet 8. juli 2010 Fysj til begge to.., men dere gjør selvsagt akkurat som dere vil:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #17 Skrevet 8. juli 2010 Det var ikke deg jeg snakket om, det var et par andre som foreslo at du burde velge et Chilensk navn. Ja, jeg er klar over at man sier Chilensk om en person fra Chile.... Liam er forøvrig på god vei til å bli et like stigmatisert navn som Kevin. Det burde du være litt obs på. Leon synes jeg var fint til det desverre ble et navn litt ressurssvake mennesker bruker. Leo er bedre. Og også mer vanlig i latinamerikanske land.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #18 Skrevet 9. juli 2010 Neste generasjons pøbelnavn begge to, akkurat som Ronny, Roy, Roger og Raymond for barn født på 70-tallet...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #19 Skrevet 9. juli 2010 Begge navnene er ut synes jeg.....men OM jeg skal velge ville jeg valgt Leon :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #20 Skrevet 9. juli 2010 Babisen min i magen skal hete Leon. Så, Leon! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #21 Skrevet 9. juli 2010 min skal hete liam.. utenlansk far. så passer oss bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå