Gå til innhold

Lei av å sende mannen på butikken hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å kjøpe det jeg MÅ ha. Er 13 uker på vei og har lyst på aaaaaaaaaaaalt som vi ikke har hjemme. Stakkars mannen min må dra to-tre ganger på butikken nå om dagen. (har bekkenløsning så jeg orker ikke å gå)

Også får jeg dårlig samvittighet. Men da sier han bare: "men du produserer jo energi for to"

Gjett hvem som begynner å grine da. Jo, meg det vettu. Søte mannen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så snill mannen din er da!! =)

Jeg husker bf ikke gadd og stikke innom sentrum og kjøpe melk når han hentet storesøster i bhg en gang. Da måtte han jo kjøre hele 5-600 meter ekstra.

Skrevet

Så omtenksom mann du har:)

Skrevet

Har du sykkel så ta deg en sykkeltur til butikken. Selv hadde jeg bekkenløsning, men sykkling gjorde det litt bedre for meg. Jeg tok bare små "søndagstur turer", så jeg syklet ikke for å trene i den forstand, men jeg klarte meg gjennom graviditet nr2 med å jobbe hele tiden og det har nok sykkelen litt av æren for.

Skrevet

Slik er det ikke for alle. Noe av det første jeg måtte slutte med pga bekkenet var nettopp sykling.

Skrevet

Noen butikker/senter har slike elektriske handlevogner til å sitte på :-) Smart club blant annet. Da kan du handle litt godis selv :-D

Skrevet

cz77, da hadde jeg følt meg litt dum men. haha

Mannen min har greid å punktere hjulene på både min og hans sykkel så det går nok ikke. :P

Skrevet

Har du prøvd bekkenbelte? Det hjalp veldig for meg.

Uansett hvor skjønne og hjelpsomme menn man har,så er det pyton å være invalid i flere mnd.

Mine tips til deg:

1)bekkenbelte (sjekk finn om noen selger brukt)

2) Sklilaken i senga. (jeg la en søppelsekk under lakenet og kunne da skli fra side til side om natta.Sparte bekkenet for mye jobb der)

3)plastikkpose på bilsetet så du ikke belaster bekkenet når du skal inn og ut av bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...