Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 tror jeg nesten du må spørre han om for å være sikker.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Hvorfor lurer du på det? Stygg, gammal sang.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Hmm, kan det være kjærlighetssorg, og hvordan han legger sin skjebne i sin skytsengels armer.
Ronja80.mor til 2 Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har hort at sangen ble skrevet til 'gingerspice' i spicegirls, iogmed at hun var der for han gjennom en avrusningsperiodeç
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå