Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Min er ca 178 høy, middels kroppsbygning. Blå øyne. Barbert på hodet. Men håret er rødlig til vanlig. (har barbertt seg i mange år). Kraftig hår/skjeggvekst, så han har ofte "todagers-skjegg"
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 175 høy, mørkt hår, kraftig bygning med mye muskler =)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Mørk, brune øyne, velbygd, velproposjonert, muskuløs, fantastisk rumpe, eksotisk. Deilig og vakker:).
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Min er mørk, men med knallblå øyner, 1,85, sexy, elegant og har bra stil, går ofte i dress er dritsexy i jeans og kule t-skjorter, vakker, har verdens største...*** .... Elsker ham:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Svart hår, grønne øyne, mørk i huden men helt norsk. Ofte todagers skjegg her også
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 1,79, mørk halvlangt krøllete hår, nydelige blå øyne, 5 o'clock-shaddow, snadder sexy mage og rumpe.. ( litt hårete )
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #9 Skrevet 8. juli 2010 Hehe, høres ut som om du beskriver en homse:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #10 Skrevet 8. juli 2010 he he...fantastisk hvordan dere alle har klart å skaffe dere en gresk gud:) Skulle likt å sett hvor mye som stemmer;)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #11 Skrevet 8. juli 2010 nydelig, fra zambia.. høy, tynn mørk(ofc) deilige øyne. herlig hår.. mmmm
2 små og en undulat Skrevet 8. juli 2010 #12 Skrevet 8. juli 2010 Samboeren min er 185 cm høy, slank, blå/grå øyer og blond hår. Ganske allminnelig egentlig, men jeg synes han er veldig kjekk:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #13 Skrevet 8. juli 2010 187 høy, slank, blå øyne.. mørkt kort hår.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #14 Skrevet 8. juli 2010 Mannen min er 191 høy, har brunt hår, brune øyne, trent, men ikke overtrent kropp, kjempe kjekk med verdens beste personlighet til den vakre utsrålingen
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #15 Skrevet 8. juli 2010 Min kjæreste har mørkeblondt/Lysebrunt hår, blå øyne, 1.89 høy, tynn men med sixpack og sterke armer, med en fantastisk sexy rumpe:) Han har også deilige lepper, og fine tenner. Det skal sies at jeg ikke falt for han før etter lang stund, da jeg ble kjent med hans fantastiske personlighet. Jeg har skutt gullfuglen. Jeg er superheldig:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #16 Skrevet 8. juli 2010 Han ser fantastisk ut!! Ca 1.80 høy, mørkt hår, blå/grå øyne, verdens mest sexy lepper, fine tenner, litt bred kropp med arbeidsmuskler, digg, digg, digg, DIGG rumpe og den diggeste magen jeg noen sinne har satt mine øyne i.. NAM!! Trenger vel neppe å nevne at jeg er kjempeforelsket i ham OG elsker ham! ;-)
TøffiTrynet☠ Skrevet 8. juli 2010 #17 Skrevet 8. juli 2010 Som en blond og litt små-feit utgave av Terje Tysland! Med bart og det hele.. Og selvfølgelig verdens herligste trønderdialekt! Heile livet før mæ, heile livet før mæ... *synger* Syns han er sexy jeg!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #18 Skrevet 8. juli 2010 Han er 1,78 høy, mørkt hår, som begynner å bli litt glissent på toppen, verdens nydeligste milde og snille øyne, en pen mann syns jo jeg, selvfølgelig.. Blir bare penere og penere med årene!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #19 Skrevet 8. juli 2010 Hehe. Jeg har frøkna til han med grønne øyne og mørk hud over her Han er godt over gjennomsnittet pen ja, og nesten alle kommenterer det. MEN, han er bare 176 høy, tynnere bein enn overkropp - selv om den ser ganske lekker ut. Litt mage, og hvertfall ikke over gjennomsnittet i penis. Og allergisk mot nesten alt. Så. Regner med at en gresk gud ikke har så mange skavanker.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #21 Skrevet 8. juli 2010 min mann er 185 høy, mørkt hår, brun/gårspraglete øyner, todagers, muskuløs og sterk, litt ekstra av diverse, myke kanter, ekstra hår(mage, rygg, lår, legger, armer, tær.. ja, dere tar poenget!) litt 16-års stil(12 år etter alle andre.. hettegensere blandt annet) og til tider meget irriterende på god vei hjem til mor! haha, jada, jeg er Ærlig! er glad i han, men jeg blir gal av han også..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #22 Skrevet 8. juli 2010 Han er 183 høy, slank/trent, mørkt hår (nesten svart) herlige blå øyne, kraftig kjeve, veldig mandig og fin er gutten min Jeg synes han er utrolig kjekk, og så har han så mye sjarm og utsråling også! han er en sånn person som alle liker og alle legger merke til i et rom *sukk* Like forelsket fortsatt hehe. Skal innrømme at jeg syntes han var enda litt finere for et par år tilbake da, for da trente han litt vekter i tillegg til fotballen og da hadde han perfekt kropp, muskuløs men ikke for bulkete og harry..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå