:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 jeg sto opp (klokka 15.15) kledd på meg, spist 3 middager, sett litt på nett, skrevet noen meldinger, lest litt pensum og det best av alt, jeg har ikke bedrevet noen form for prososial adferd og en kamerat av meg mener at jeg ikke har godt av barnefri ferie uke
♡ A & E ♡ Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Kameraten er bare sjalu Imorgen våkner du senere, spiser 4 middager og sitter i soffaen heeeeeeeele dagen også ringer han på kvelden og forteller det
ditte&malusken&lillebror Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Høres kjempedeilig ut, trenger vel ikke si det, men; nyyyt det
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2010 det er helt genialt! og i helgen skal jeg være turist i egen by. en fyr jeg har datet en stund har leid hotell der og vi skal henge sammen hele helgen... det er skummelt spenende for vi har enda ikke gjort noe annet en å kysse.... hihi. så i morgen skal jeg spise på fin resturant og drikke champanje og hvitvin 1 uke barnefri er i grunn helt perfekt
ditte&malusken&lillebror Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Ååååå! Passelig småmisunnelig, hehe. Kose dere masse da:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2010 takk... tihi... får håpe han er en dyktig kar
PAVEEL Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Lucky you:-) Håper det blir mer enn klinings denne uka da:P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2010 hahah... jeg antar at menn ikke leier hotellrom og inviterer meg på flotte resturanger uten noen baktanker..... hahah
PAVEEL Skrevet 8. juli 2010 #9 Skrevet 8. juli 2010 Koooooooooooooooooooooos deg! Håper virkelig mannebeinet er av den skikkelige sorten og tar deg med storm:D Lykke til, og referat ønskes:P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2010 ja det håper jeg også! han virker ut som en manne mann sånn seksuelt sett. så vi får satse på at det stemmer referat kommer på søndag... hhah
PAVEEL Skrevet 8. juli 2010 #11 Skrevet 8. juli 2010 Nais! Æ gler mæ, som vi sier her oppe:-) Regner med dette en en Stoltenberg look alike kind of guy hihi:P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 8. juli 2010 hehe.... han er litt ung bare 40 og ikke like høy, men han stemmer samme parti da... hehe... noe annet hadde jo ikke funket.. hehe også er han sånn iriterende skogfyr som skal ha med meg på en hytte i skogen uten vann og strøm. men da satt jeg ned foten. det fins jo grenser til hva en urban oslo jente kan finne seg i. jeg kan leve med at han sier veit og ælv. men skogtur... haha... så derfor ble det hotell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå