Gå til innhold

Er det noen som ble sammen med en som er direkte stygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som klarte å se forbi utseende og bli sammen med en som var ugly fordi mannen hadde så mange andre kvaliteter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror jeg er så shallow at jeg ikke hadde klart det...

Skrevet

Jeg hadde et aldri så lite forholdt til en jeg syns var stygg... Han var veldi forelsket i meg og han var urtolig snill og grei. SÅ jeg ville gi det en sjangse..

Men huff jeg såret ham bare mere enn nødvendig når jeg gjordet det klart at jeg dessverre ikke ble forelsket i ham.

Han sendet masse meldinger til meg, gråt i telefonen ol. Men jeg kunne ligsom ikke bare bli sammen med han for og være snill og grei. Jeg fikk bare ikke de skikklige kjærestefølelsene for ham. Jeg likte ham godt, men ble bare ikke forelsket i ham...Jeg følte meg helt forferdelig og jeg syns selv at jeg var verdens verste person. Men, men!

Skrevet

Min mann er ikke stygg, men langt ifra noen hunk heller. Men så var det ikke utseende jeg falt for heller. Utseende hans har blitt vakrere etter hvert som jeg har blitt kjent med han, og han har masse sjarme. Ville ikke byttet han for alt i verden.

Har vært sammen med et par kjekkeaser, og da var det vel utseendet som talte. Men som man sier - pent hus men ingen hjemme var ikke noe for meg.

Skrevet

Dere forstår, jeg er på dealern med en jeg virkelig ikke liker utseende på men som er snill, sympatis og vi har så utrolig mye til felles. Skulle ønske jeg ikke var så overfladisk.

HI

Skrevet

Jeg tror at til syvende og sist så er det utseende som betyr minst i et forhold.....

han kan jo være en gud i senga om han ikke ser ut som en gud, han kan være verdens snilleste og alt det der også.

Bli kjent med han:-)

Gjest Antarctica
Skrevet

Man elsker ikke mennesker fordi de er vakre, man syns de er vakre fordi man elsker dem.

Syns en del andre damer har valgt seg stygge menn, og har lurt på hvorfor de falt for ham - på samme måte som mine egne barn er mye søtere enn ungene til alle andre. Så jeg regner med at dere andre ikke syns typen min er den flotteste, heller ikke at dere syns mine unger er de vakreste, men det er jo et kjærlig øye som ser, og da er hvem som helst vakker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...