Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 tjaaaa...ikke så begeistra for akkurat det...
Gjest ->>- Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Flott, selv om jeg personlig ville stavet det med to n-er.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Flott og solid navn! Glad for alternativer til alle de rosa prinsesse navnene som det har krydd av :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Helt ærlig? Kunne aldri kalt ungen min det. Kjenner ei som ga babyen sin det navnet for noen mnd siden, og jeg får det virkelig ikke til å stemme på et lite barn.
trollmamma Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Synst det er tøfft og flott. Men eg er mest vant til at det staves med to n'er på slutten.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Flott navn, men korrekt norrøn stavmåte er visst Torunn. Dårlig argument at navnet passer dårlig på ei lita jente, hun som alle oss andre skal vel være voksen mesteparten av livet sitt? Tenk på alle de stakkars Milla og Thea-ene, som må leve med et barnenavn resten av livet...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #9 Skrevet 8. juli 2010 Hvorfor Torun av alle det er å velge i? Kjenner bare litt enkle, overvektige, røykende, svetteluktende og sladrende Toruner.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #10 Skrevet 8. juli 2010 Har ei venninne som heter Torunn- hun er morsom og omsorgsfull så jeg liker navnet:)
solita 06 Skrevet 8. juli 2010 #11 Skrevet 8. juli 2010 Flott og sterkt! Og herlig kontrast til alle pusse-nusse-dutte-dille navn for tiden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå