Gå til innhold

Kan noe som har sønner kikke hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt annerledes å ha gutt på stellebord enn jente og jeg får titt og ofte en overraskende tissedusj. Synes dette skjer uten forvarsel, men dere som er mer trente i gamet vet kanskje om det er noen tegn/forvarsel som ikke er synlig for det blotte øyet. Please share!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på min lille pjokk så reiser tassen seg litt en ti sekunders tid før strålen kommer!

Skrevet

nei du,der må jeg skuffe deg! etter to gutter så har jeg enda ikke sett noen klare tegn før spruten kommer!

men noen gutter tisser veldig oppi høyden mens noen tisser bare mellom beina sine...så kanskje det er tissen deres som bare er forskjellige?

Skrevet

Hehe..kjenner til den ja. Min gutt gjorde dette bare frem til han var noen få uker. Vi brukte å legge en liten klut over tissen. I USA selger de sånne små hetter (tipivipi eller noe sånt) ..skulle ønske de solgte det her..hehe.

Skrevet

har ikke skjedd så mange ganger hos meg det, når det har skjedd så har jo tissen reist seg litt... men vanligvis renner det jo bare ...og tissen står jo titt og ofte uten at han må tisse og så...

Skrevet

Har aldri skjedd, han er to. Men gutter får stivere tissetass når de må tisse, den løfter seg litt og blir som sagt stivere.

Skrevet

Jeg syns at min babygutt plutslig stramer magen veldig, da vet jeg at det kommer en aldri så liten "dusj" he, he;)

Ellers så prøver jeg og skifte bleie rett etter en flaske eller en stund etterpå...Skifter jeg bleie 10-20 min etter flasken så vet jeg også at det er gode muligheter for an aldri så liten "dusj". Han er jo veldi fornøyd selv da og gliser godt vær eneste gang det skjer...he, he;)

Skrevet

hvorfor i all verden skal man ha slike hetter??sette de på tissen når de er uten bleie i ti sekunder?herregud,legge en klut over istedet sier jeg bare!

det er nå alt man skal/kan bruke pengene sine på også sier jeg bare!

Skrevet

Når du venter det minst ;) he he!

Skrevet

Hmmm, må ærlig innrømme at jeg aldri har funnet det problematisk! Skifter bleie såpass fort at det skal mye til! Men jeg husker at storebror tisset seg selv i munnen en gang, da lo jeg høyt:-p

Lillebror har bare tisset utenfor bleie 2 ganger så langt, han er 6 uker

Skrevet

Han pleier faktisk å tisse når jeg har på vannet for å bløte vaskekluten. :P Ellers så er det ingen forvarsel. Jeg legger alltid en klut over.. :) Ikke alltid han tisser da, men noen ganger, og da er jeg hvertfall forbredt.

Skrevet

Jeg la også alltid en klut over og det gikk så fint atte :)

Skrevet

Glimrende forslag! Føler meg stappteit nå.

HI

Skrevet

Har lagt merke til at rett etter han har tisset så har hullet på tuppen åpnet seg litt :) Så er nok mye mulig at rett før han skal tisse så åpner det seg litt...men litt vanskelig å følge med på det hele tiden også :)

Vi hadde faktisk sånne små "telt" som vi fikk av tanta hans. Brukte de ikke så ofte akkurat. Men å bare legge en liten klut over er vel det enkleste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...