Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Vi har gått tom for svensk velling, og leter rundt etter noe her i Norge (det tar noen dager før vi får ny ladning fra Sverige..) Noen som vet hvilke butikker man ha det i? Jeg VET jeg har sett det her tidligere, tror det var Nestle?
Babyønske �� Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Det er en tråd om det samme litt lenger nede. Forslag til forskjellige butikker der. Men tror det varierer rundt om i landet hvilke butikker som fører det. Hipp har en maisvelling og det er vel den som har vært å få tak i. Nestle har vel nettopp kommet med en fra 15 mnd, men vet ikke om den er så lett å få tak i enda.
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2010 Takk - skal lette etter tråden du nevnte. Vi er nok ikke så interessert i majsvelling, han er over året... :-)
Babyønske �� Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Det var nok velling til de minste det ble spurt etter i den andre tråden tror jeg. Da skal du kanskje se etter Nestle sin fra 15 mnd. Jeg vet ikke hvor den selges, for har ikke fått sett etter den, jeg bare leste om den på Nestle sine sider i dag.
trollmor & trollungene Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Har alltid lagd vellingen selv. Noen ss med grøtpulver blandet med melk, event vann.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har alltid laget velling av grøtpulver og mme/mm... Funker minst like bra det =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå