Gå til innhold

Elsker du mannen eller barnet/barna dine høyest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du måtte velge... Hadde du gitt livet ditt for din mann eller ditt/dine barn?

Jeg hadde selvfølgelig valgt barnet!

Jeg lurer fordi noen har forklart meg at de elsker mannen mer og ville reddet mannen ikke barna...

Videoannonse
Annonse
Gjest Tale30
Skrevet

Jeg kommer aldri til å elske noen høyere enn barnet mitt. Det er en helt annen dimensjon av kjærlighet.

Skrevet

jeg tror at de faktisk er likestilt. kan ikke velge fordi hele familien min er så veldig veldig viktig for meg at jeg villet gi livet mitt for alle tre...

Skrevet

Tror de fleste ville svare barna her, jeg og.

barna er det kjæreste vi har, de er der for alltid.

Slik er det ikke nødvendigvis men en mann.

Skrevet

Det går da ikke ann?

Selvf barna!!

Skrevet

Kan aldri ta et slikt valg, men ingenting kan måles med morskjærlighet!

Elsker barnet mitt høyest av alt på jord!

Skrevet

Det kan ikke sammenliknes. Kjærligheten til mannen er ulik den jeg føler for barna.

Skrevet

Det er et umulig spørsmål for meg å svare på.

Det du egentlig spør om er; Ønsker jeg at min mann skal leve resten av livet uten meg og barna? Eller ønsker jeg at barna skal leve resten av livet uten sine foreldre? Har overhodet ikke sjans til å svare hvem av dem jeg ønsker så vondt at de skal miste alle sine kjære......

Skrevet

Om man måtte velge!! La oss si at de sto foran et tog og du måtte hoppe foran for å dytte noen unna og bare kunne velge enten mann eller barn?

HI

Skrevet

Barna selvsagt! Tror de kan gjøre hva de vil, og jeg vil elske dem over alt uansett. Mannen derimot ville klart og knuse min kjærlighet, til slutt, om han hadde gjort ting som såret meg dypt nok. Det betyr ikke at jeg ikke elsker ham vanvittig høyt, fordi det gjør jeg. Det betyr ikke at jeg ikke ville savne ham som en gal om han plutselig forsvant for meg nå, fordi det ville jeg. Det betyr bare at barna våres er de viktigste for oss begge, det er de som skal leve videre og som det er meningen vi skal beskytte med alt vi har.

Skrevet

Jeg elsker selvsagt barnet mitt høyest. Ingen mann kommer foran han! Og ville gitt livet mitt for han!

Jeg elsker mannen min og, men har en helt annen kjærlighet for han, enn jeg har for sønnen min. Elsker de på hver sin måte.

Skrevet

Signerer Alva.

Jeg elsker mannen min fryktelig høyt, jeg kan ikke engang forestille meg livet uten ham- det er han som ga meg barnet mitt, han er det jeg støtter meg til og et av de viktigste menneskene i verden for meg.

MEN- mannen min kan greie å gjøre slik at jeg slutter å elske ham, det kan aldri skje med barnet mitt. Jeg vil elske henne høyere enn noe annet til den dagen jeg dør, uansett hva hun måtte finne på. Jeg kan ikke leve uten henne.

Jeg kan se for meg at jeg skal greie å leve uten mannen, men mister jeg jenta mi, er livet mitt ødelagt for alltid.

Jeg hadde gitt livet mitt for dem begge i prinsippet, men hvis jeg hadde måttet velge, ville jeg valgt ungen min foran mannen. ALLTID!

Skrevet

Valget ville vært barnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...