Gå til innhold

Klage på skatten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hvilken frist man har for å klage på skatten et år og fremlegge dokumentasjon?

Har en medium sløv gulesider her som har 30.000 tilgode men det er fra 2008 :((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Å herlighet da Gulesidermannen. Detta er da sløsing" Det hadde jeg sagt og googla så det sang etter.

Lykke til i jakten på pengene og takk for husmorferien ;)

Skrevet

du må nok ringe med de å høre om det fortsatt er mulig å endre på.

jeg har kikka litt på nett, men fant ikke ut av noe....var på skatteetaten, så du kan jo se der også, om du finner ut av noe.

Skrevet

Seriøst? Ooooooi! :?

Men jeg innbilder meg at klagefristen for skatteoppgjør er i august det året man får skatteoppgjøret. Dette må jo sjekkes opp.

Skrevet

Huff han sa stille.... du jeg må si deg noe... hihi

Fremover er det nok fruen i huset som skal ta seg av slike oppgaver.

Har selv googlet og fant ikke noe. Jeg tror han må ringe dem.

Tiden gikk så fort sier han haha... jeg ler litt men men dette er jo før vår tid sammen uansett men fatter ikke at han kan være så sløkk hehe

Skrevet

Dette blir å behandle som ev endringssak uten klage, pga mer enn 1 år siden ligningen ble lagt ut. Linken til mor løvehjerte er derfor feil. Her er riktig link:

http://www.skatteetaten.no/no/Bibliotek/Publikasjoner/Handboker/Lignings-ABC/Kapitler/E/?mainchapter=106795&chapter=106795#x106795

Han bør skrive til skattekontoret, og be de vurdere å ta opp saken på nytt. Skattekontoret må foreta en vurdering, og kan komme til at saken ikke tas opp. Se beskrivelse av vurderingstema i kap 3 i linken.

Skrevet

Hehe, mor løvehjerte, så du hadde vist til kap 10, som henviser til riktig kap:) Sorry. Men det blir ev endringssak - uten klage. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...