Gå til innhold

Dere som har nydelige, oppredde og fristende senger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper du sengetøyet?

HVA gjør du med det siden det ser så fint ut?

Uansett hvordan jeg rer så blir det ikke fint.

Vil ha katalogseng!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dobbelt seng med dobbelt dyne som henger ned over kantene og er brettet kun øverst med putene, så danderer man mange og fulle puter helt øverst, men bruker vanlige flate puter underst til å sove på. Pynteutene tar man av sengen når man skal sove.

Så må sengetøyet være strøket, uten vil man aldri oppnå riktig effekt.

Kan videre legge til at vi ikke har sånn seng. Jeg styker ikke sengetøy, ikke rer jeg seng og ikke har vi matchende puter øverst.

Skrevet

Vit også at en slik seng er noe av det mest uhygieniske du kan ha og et eldorado for midd. En seng bør bli redd slik at dynen lages så liten som mulig, puten settes på høykant opp mot veggen og så mye som mulig av madrassen blir luftet. Da får de litt færre med deg i sengen når de sover ;-)

Skrevet

det ser jammen meg fint ut med så mange fine puter og opprydd seng men hva faen gjør du med alle de forbanna putene når du faktisk skal sove og trenger bare en pute,hiver de på gulvet?for der er det jo ikke noe støv..!

nei takke meg til dobbeltdyne hulter til bulter og to puter,det gjør susen for meg!(selv om det ikke ser lekkert ut i det hele tatt!!)

Skrevet

Iiiiiik, tenker jeg når jeg ser slike senger. Ville ikke hatt det sånn for alt i verden. En godt luftet og "usivilisert" seng for meg takk.

Skrevet

Nr 1 Sengetøyer på være strøket.

Nr 2 Blir fint med ei litt større pute bak den vanlige puta. (Ikea har billige og greie)

Nr 3 Dobbeltdyne (ekstra store på Ikea...) blir det aller fineste

Nå du står opp, bretter du dyna så den ligger neders i senga, klar til å "rulles" opputpå ettermiddagen. (Min dobbeltdyne fra Ikea bretter jeg i fire.

Putene bankes lett og den store settes opp langs sengegjerdet, og den vanlige legges litt på høykant inntil. (Bruker ca to min)

Sett opp vinduet på gløtt før du går på jobb, og du har et deilig og innbydende soverom til kvelden.

(Hvis jeg vet at jeg for gjester tar jeg gjerne å bretter dyna helt ut, og "strekker" før de kommer. Det tar ca 1 min ;o)

Skrevet

Berre av nyskjerrighet -er det mange av dine gjester som er inne på soverommet ditt "oh my God Liksom?"

Skrevet

Oh yes!!!!!!!! Inviterer alltid gjestene inn der etter et glass eller to!

;o) De vet jo at jeg har det så fint der! He he he, nei da, men med unger som leker gjemsel ol hender det ofte at døra blir stående åpen! Og jeg liker tanken på at det er pent der inne ! Er litt ivrig på rydding....

Skrevet

Ikea sengetøy kan kun brukes på ikeadyner? eller tar jeg feil?

Skrevet

Riktig

Ikea har spesielle mål

Men Ikea sine dobbeltdyner er større en "vanlige" DET er digg!

Skrevet

Merker jeg ble litt inspirert nå.

Skrevet

Jeg har også dobbeldyne fra IKEA.

Klarer meg ikke uten.

Skrevet

Det er viktig for meg å ha det litt ordentlig på rommet.... Etter en rask dusj, for så å krype opp i en nyredd seng, men en deilig Ikeadobbeldundyne.... Da blir det liv ;o) Koslig o mmannen kommer også da, men trenger igrunn ikke han så lenge jeg har min superfantastiskherlige dyna mi ;o)

Skrevet

strøket, hvitt sengetøy av høy kvalitet, og store, fluffy dundyner gjør mye. Jeg har hvit seng, og hvite vegger, og holder resten delikat og fritt for krimskrams. Gleder meg til å legge meg hver eneste dag, og ungene elsker å kose seg der:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...