moota m storebror&lillebror Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Min bil er oppbrukt som bilselgeren sa =/ Jeg har visst lenge at den må byttes ut og uten tvil innen 1 år siden jeg ikke vil ta den gjennom eu-kontrollen igjen. På onsdag ringte far og sa at han har kjøpt ny bil, og den som han hadde før fikk jeg! =)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Gratulerer med ny bil! Godt å vite at du kjører noe som er tryggere for deg og ungene. :-D
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2010 Takk! =) Har hatt min nå i 6 år og det var jo på tide og bytte den ut! Godt og vite at jeg kjører en bil som er i orden, som ikke lekker olje ol. og som du sier, er driftsikker =) =) Skal hente den på mandag, lovte storesøster at hun skal få være med.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Gratulerer, deilig med ny bil!! Hva slags bil hadde han da/får du da? Jeg har og lyst på ny bil, men vi får nok holde på vår noen år til.. Har ikke råd til å bytte den ut nå..
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2010 Det er en helt vanlig bil. Mazda 626, 2000 modell, lite kjørt. Den er mindre enn min, og bensin, men jeg lærer vel og leve med det og hehe =) Jeg vil jo ikke bruke penger på å kjøpe ny når jeg får den. Og min må byttes ut, så det er veldig snilt av far ja =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Hørtes ut som en god bil det da!! Uten at jeg har noe særlig god greier på bil. Men å FÅ en bil hel gratis er jo helt fantastisk, heldig du er da!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2010 Det er en god bil, og det er helt fantastisk. Jeg er veldig glad og takknemlig!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå