Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 men terrorister er mindreverdige. De er blant avskummet på jorden og deres rett til liv er diskutabel. Søppelfolk.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Men HVA er en terrorist? Og HVEM bestemmer hvem som er terrorister? Er terrorister bare terrorister, eller er de mennesker som av ulike årsaker protesterer mot tilværelsen?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 En terrorist terroriserer andre. Det er forskjell på å terrorisere og protestere
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Det å protestere er i seg selv ikke terrorisme. De som dreper uskyldige sivilie i voldelige aksjoner er terrorister.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 folk med onde hensikter er søppel spør du meg,de som med viten og vilje gjør andre folk vondt.samme om de er kvinner,menn,terrorister,skinnhelllige,muslim,kristen,buddhist,kontorist, bonde...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 En terorist kjemper for sin sak med midler som ikke er godtatt av Genevkonvensjonen, i motsettning til en soldat som kan drepe like mange men om følger de avtalte reglene.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 så anonym 21:35 du synes terrorister og soldater er likestilt? mener du virkelig det???????????
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Det har jeg ikke sakt. Jeg skrev hva som var forskjellen. En soldat dreper med lovlige middler etter et sett regler statene har blitt enige om. Terorister bruker andre metoder. Saken de kjemper for kan være like god eller dårlig. Ofte er det rike store stater som har råd til å holde seg med soldater og utstyr som tilfredstiller reglene mens svakere grupper ikke har disse mulighetene og drefor bruker ulovlige virkemiddler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå