Gå til innhold

Kornelia? Hva sier dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det kan bli navnet til min kommende datter?

 

Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig stilig. Og med K, ikkje C!

Skrevet

Ja med K.

 

Jeg er kanskje kjedelig i noens øyne, men noe ekstravagansa på navnene er jeg ikke noe fan av...

 

HI

Skrevet

jaha..høres ut som en bakterie av et slag.. er som regel for nye "freshe" navn, men å oppkalle barnet etter en epedemi er vel noe drøyt..min mening hvertfall..

Skrevet

Nydelig navn. Jeg liker det best med C, jeg da;-)

Skrevet

Når ble Kornelia en epidemi?

 

Det er et gammelt flott, norskt navn...

 

Men jaja, jeg spurte om innspill. :)

 

HI

Skrevet

Er Kornelia ein epidemi?! Tenkjer du på Cornelia De Lange syndrom?

 

Kom igjen, det blir for teit. Kornelia er kjempefint.

Skrevet

Kornelia er et nydelig navn!

Skrevet

Det er fint. Klassisk, elegant, men likevel tøft.

 

(Og nei, det er ikke det samme som kolera, som det kan se ut til at noen her tenker).

Skrevet

Kjempefint:)

Var dagmamma til ei jente som het Konstanse en gang, og søsteren het Kornelia.

Kjempefine norske gamle navn.

Skrevet

Nydelig men ville hatt det med C.

Skrevet

Sikkert egentlig fint, men hun jeg kjenner som heter det er en heks.

 

Skrevet

Nydelig og klassisk, passer både til ei søt lita jente og til ei voksen dame. Tøffere med K enn med C.

Go for it!

Skrevet

kjempefint navn!men IKKE med c,da blir det plutselig litt "dullete" og mister den litt råe randen...:)

Skrevet

Liker det ikke. Synes det er dillete

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...