Villa Perlesukker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40133041 Disse... noen som har sett om de har hatt andre typer? dvs med annet mønster... likte de sååå godt og er spent på hvordan det blir ettersom de er litt høye
Zitro Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Pleier å kjøpe fra Cacas sortemanget jeg... masse fint, spesielt til barn :-)
Dotten Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Har kjøpt disse selv. Har ikke sett noen andre mønster, men kan godt være de var utsolgt for andre typer når jeg var der da Har ikke tatt de i bruk enda, men kule var de.
Villa Perlesukker Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2010 Uff handler aldri på cacas og så er alle muffinsformene der like i størrelsen og da kan jeg like gjerne kjøpe de fra England Billigere er det også. Ja Dotten disse er skikkelig fine. kjøpte du det brettet også? Som hoder dem fine i ovnen? Håper det kommer masse slike former fremover men det skulle ikke forundre meg
pip pip Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Rafens har mange fine muffinsformer også. + pynteting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå