Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Jeg anbefaler: Vindens skygge Alkymisten Drageløperen Tusen strålende soler ... og så kom jeg ikke på flere akkurat nå...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Holder på med vidunderbarn. Den er koselig:)
Snøfnugg75 Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Xinran; "Stemmer i natten, Kinesiske kvinner forteller" XInran: "Tapte døtre: fortellinger om savn og kjærlighet" http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?st=free&q=xinran Elles: Knausgårds MK Olaug Nilssen: "Få meg på for faen"
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har sansen for alle bøkene av Levi Henriksen. spesielt Babylon Badlands, og De siste meterne hjem. har ellers akkurat lest vidunderbarn av Roy Jacobsen. Leste ei annen litt spesiell bok, den het Hei døden, husker ikke helt forfatteren. (doddo) tror jeg. imorgen var jeg alltid en løve av Arnhild Lauveng idas dans av Gunhild Corwin Veien til Karlsvogna av Jon Magnus klassikere som: livet på innhaug av Anne Karin Elstad (serie) hennes siste bøker Odel og Hjem er også gode bøker.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Kineseren av Henning Mankell er utrolig bra! Idas Dans er trist og veldig fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå