Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har termin 27. oktober og vi skal reise til utlandet i slutten av desember. Noen som vet hvor lang tid det tar og skaffe pass til babyen? Og i verste fall er det mulig å få nødpass hvis det tar lengere tid til å lage passet?
silkeføre Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Vi hadde vårt i posten etter to dager! Ikke den travleste tiden det er snakk om for din del, så går nok bra.
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Pass tar omtrent en uke og få. Nødpass får du på dagen. Begge deler går fint til baby, men nødpass kan bare brukes en gang, og koster omtrent det samme...
EnUndreneMor Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 haha jeg ler meg i hjæl, jeg misforstod overskriften og hele greia.. trodde det handlet om pass, barnepass, begynte å lure når ei over fikk det sendt i posten haha...
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Var å fikk ordnet pass en mandag kl 8.30, fikk det i posten ved 12 tiden på tirsdag. Men det kommer nok an på hvor du bor. Ikke høysesong for pass da, så det går nok fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå