2gutter1jente+1jente tilヅ Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 .....hvordan var fødsel nr i 4 i forhold til de 3 første? De sier jo att nr 3 er en luring, men er nr 4 enda mer lurere. Min 3 fødsel var i mine øyne en drømmefødsel, håper på en gjentakelse av den ja.,..
har4barn Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Min nr 4 var en luring, ja:) De tre første fødslene var raske. Det gikk raskere for hver gang. nr 1: 5,5 timer fra første rie nr 2. 3,5 timer fra første modningspille (3 uker før termin) nr 3: 2 timer fra første rie - ble født 10 min etter ankomst sykehuset. nr 4: startet med svake, men tette rier kl 14.30 på ettermiddagen. kom med 5 min mellomrom. Ringte føden, og de ba meg komme ned. var der kl 16.30. 2 cm åpning, ikke vondere rier. Svake, tette rier hele kvelden. Kl 01.20 var det 6 cm åpning - fortsatt bare svake rier.Tok da vannet, og dermed ble det et h*** i 20 min, så var gutten vår født. 4590gr! En super fødsel, men helt annerledes enn de andre - unntatt de siste 20 min. Er nå tidlig gravid med nr 5, så er spent på evt hvordan dette går:) Lykke til!!
har4barn Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Ser ikke ut som om svaret mitt er registrert. dytter det oppover:)
Perledykkeren Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Min nr 4 var så lur at han hang seg på nr 3 og kom bare 11 minutter etter he he (så var det nok ikke akkurat det du var ute etter men klarte ikke å la være å svare). Lykke til med nr 4 (du får lage en indre bestilling lik nr 3 så lenge )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå