mamma'n til to Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Emma skal ha siste dagen i barnehagen i morra, og jeg ønsker å gi en gave til hver av de tre damene som har tatt vare på henne i fire år! Skrevet en fin tekst på ett kort til dem, men trenger tips til hva man kan kjøpe? dessuten stenger barnehagen i morgen for to uker og to av dem er dratt på ferie, derfor kan det ikke være blomster Noen ideer? hadde jeg tenkt på dette tidligere så hadde jeg sef. fått Emma til å male på ei skål eller lignende, men nå er det for sent... takk for hjelpa!
annie_79 Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Du kan jo kjøpe en fin skål og legge sjokolade / twist eller noe annet som kan "stå" litt før det blir åpnet. Få det pakket inn fint med silkepapir og cellofan og fint bånd så blir det jo en lekker gave
Jenny-penny Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Vi kjøpte en nydelig skål, fylte den med godteri og pakket den i Cellofan:) Lyslykt, teposer og te-sil, kaffekopp og en pose spseialkaffe,barnebok/spill til avdelingen videre?
mon84 Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Jeg jobber i barnehage og jeg personlig blir overlykkelig bare for et personlig kort. Det er godt å bare føle seg litt verdsatt, for vi blir jo veldig glad i barna deres:-) Selvfølgelig veldig koselig med gave også.. sjokolade, bok, kopp, te/kaffe i løsvekt, lys, telysholdere osv, man blir liksom glad uansett!
mamma'n til to Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2010 Jeg kjøpte sånne fine Bodum termokopper med forskjellige farger, en pose god kaffe og en sjokolade til dem hver. og skrev en takke-tekst på 1,5 side ("maskinskrevet"). Termokoppen fordi de hele tiden klager over at kaffen blir kald før de har tia til å drikke den, Sjokoladen for pms- dager og tilslutt god kaffe fordi de fortjener det stor suksess!
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 10. juli 2010 #7 Skrevet 10. juli 2010 Jeg kjøpte en liten dusjsåpe og stoffsvamp fra bodyshop til de tre barnehagetantene i barnehagen til Thea siden det var den siste dagen hennes her på fredag. Ble veldig godt mottatt ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå