MizzaM Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Noen innen familien er IKKE noe positive til navnet vi har valgt til jenta vår. Jeg har 3 jenter fra før med doble navn og vil gjerne ha dette på 4-jenta også. Sambo Ville ha Emilie med i navnet og vi har valgt Yvonne som er oppkalling som navn nr 1 sammen, så det blir Yvonne Emilie. Hva synes dere om navnet Yvonne Emilie:)? Er det så galt?
påtjukken Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 kjempe fint.. husk det er dere som bestemmer:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Syntes ikke det var så verst jeg, kanskje litt uvant, men når jeg har fått sagt det et par ganger så
spirenrfire Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Det var et fint navn:) Hadde samme problemet da vi fikk vår gutt nr 2:p men det var reaksjoner fra nesten alle i begge våre familier, navnet var da Grim Vetle,jeg var ikke kjempefornøyd selv, men mannen min var kjempefornøyd..Resultatet ble at han heter Storm Ârinn(uttales ærinn) Vår første gutt heter Trym Aleksander så vi ville ha et norrønt/gammelnorsk navn på nr 2 også,problemet var bare at det er forferdelig mange her hvor vi bor som har barn som heter brage,odin osv.. Nå venter vi nr 3 og har ikke peiling på hva vi skal gjøre ang navnevalget og vi vet heller ikke om det er gutt eller jente i magen:p
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Yvonne Emilie var er kjempe fint navn. Yvonne er vel ikke så mange som heter lengre. Kjempe fint!!! Gå for det
MizzaM Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2010 Tuuuusen takk for snille og oppmuntrende svar:)! Da hører jeg rett og slett på dere og gjør det VI vil:))! Synes forresten Trym Årinn og Trym Aleksander var nydelige navn:)! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå